miercuri, 8 decembrie 2010

Nou la Leda

Leda a publicat pe blog , cartile ce vor aparea in primul trimestru al anului 2011
. Sincer , m-au uimit titlurile . Pretty Little Liars este o serie foarte interesanta pe care mi-am dorit s-o citesc de cand am vazut prima parte a serialului cu acelasi nume . Iar pe blogul Sabinnei am auzit pentru prima data de Strange Angels ; sunt sigura ca va fi o serie cu priza la public .
  1. Give Up the Ghost, Megan Crewe
  2. Aleea Întunericului, vol. 3 din seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine
  3. Pretty Little Liars, vol. 1 din seria Pretty Little Liars, Sara Shepard
  4. Nopţi de sucub, vol. 2 din seria Georgina Kincaid, Richelle Mead
  5. Bal mascat, vol. 2 din seria Sânge albastru, Melissa de la Cruz
  6. Feast of Fools, vol. 4 din seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine
  7. Strange Angels, vol. 1 din seria Strange Angels, Lili St. Crow
  8. City of Bones, vol. 1 din seria Mortal Instruments, Cassandra Clare
  9. Swoon, Nina Malkin
  10. Last Sacrifice, vol. 6 din seria Academia Vampirilor, Richelle Mead
  11. Întoarcerea: Shadow Souls, volumul 6 din seria Jurnalele Vampirilor, L. J. Smith
  12. Lord of Misrule, vol. 5 din seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine

Cam acestea ar fi . AV a fost , de cand a aparut pe piata una din serile mele favorite .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu